Gesztenyelisztes palacsinta (tej és gluténmentes)


Az egyik kedven reggelim. Régebben általában házi nutellával, vagy saját barack lekvárral ettem, a gyerekek többnyire egyszerűen kakaóval  megszórva, de amióta felfedeztem magamnak a krémes kókuszjoghurtot, azóta egyértelműen ez a nyerő. 
A joghurton pedig ismét a saját gyártmányú feketecseresznyés meggy lekvárom. Ez is olyan típusú reggeli, ami után az ebéd a következő étkezés, nincs szükség tízóraira.

Hozzávalók a palacsintához:
  • 3/4 csésze gesztenyeliszt
  • 1/4 csésze tápióka liszt
  • 2 evőkanál eritrit
  • 1 tojás 
  • 1 teáskanál sütőpor (nálam gluténmentes)
  • kevés víz
Verjük habbá a tojás fehérjét. A többi alapanyagot keverjük össze, adjunk hozzá annyi vizet, hogy minden alapanyag átnedvesedjen. Ez után keverjük hozzá a felvert tojáshabot. egy sűrű palacsintatésztát kell így kapnunk.

Süssünk apró, vastag palacsintákat a masszából.

Kenjük meg bármivel, amivel szeretnénk, én itt  bolti kókuszjoghurtot tettem rá, és egy kis lekvárt.

Kapcsolódó receptek:


Házi baracklekvár - finomított cukor nélkül





Házi nutella-finomított cukor nélkül








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések